Home / LIFE / Teachers’ coffee εκπομπή 2 – ΡομποΑπόλα – 28/3/2017

Teachers’ coffee εκπομπή 2 – ΡομποΑπόλα – 28/3/2017

Καλεσμένος ένας άνθρωπος που έχει ακόμα πιο πολύ πλάκα και από το βιογραφικό του:

Ο Κώστας Καρπούζης είναι διευθυντής ερευνών στο Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας στο ΕΜΠ. Εργάζεται από το 1998 σε έργα Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης – ένα από αυτά ήταν το Siren που ψηφίστηκε σαν καλύτερο serious game για το 2013 από την Serious Games Society. Είναι εθνικός πρεσβευτής της πρωτοβουλίας CodeWeek για την προώθηση του προγραμματισμού σαν βασική δεξιότητα σε παιδιά και ενηλίκους, συμμετέχει στο Girls Go Coding για την προσέλκυση περισσότερων γυναικών στον προγραμματισμό, ενώ ήταν ακαδημαϊκός υπεύθυνος στο πρώτο coding school για .NET από το careerbuilder και τη Microsoft. Ερασιτέχνης maker και ζαχαροπλάστης, αποτυχημένος κιθαρίστας, αλλά πολύ καλός στο Guitar Hero του playstation.

O Κώστας είναι άνθρωπος που του λες “μπας και έχεις καμιά ιδέα για αυτό το περίεργο θέμα που μόλις βρήκα σε μια ψαγμένη γωνιά του διαδικτύου;” και με μια τρομακτική άνεση σου απαντάει με ένα link επιτόπου. Πατάς στο link και είναι δέκα φορές καλύτερο από ότι φανταζόσουν, σου έχει λύσει το πρόβλημα και η ζωή σου είναι υπέροχη. Παρ’τε ένα δείγμα ομιλίας του:

23334b9512c71fadde80412c4f2b732bΜερικά πράγματα που ίσως βρείτε ενδιαφέροντα που θα μας εξηγήσει και δείξει:

  1. Δωρεάν εργαλεία για εκπαιδευτικούς όπως το Google Classroom και το EdModo. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η χαρτούρα, είναι ότι το σχολείο δεν είναι ελκυστικό και δε βοηθάει τον δάσκαλο να διαμορφώσει ολοκληρωμένη εικόνα για τον μαθητή. Γλιτώστε χρόνο, βελτιώστε την επικοινωνία με μαθητές και γονείς.
  2. Ρομποτική. Έχετε ακούσει για τους διαγωνισμούς, ακούστε τώρα πως να μάθετε και κάτι πιο ουσιαστικό με δαύτα. Πρακτικά πράγματα από τη ρομποτική και τα Lego ως την κουλτούρα μαστορέματος (maker culture). Αυτοματισμοί, παραγγελίες από Κίνα. Πως θα βάλουμε στο κόλπο τα κορίτσια;
  3. Coding. Θα γίνουμε όλοι κουμπιουτεράδες; Ο κώδικας σαν βασική δεξιότητα στο σχολείο. Το κακοποιημένο μάθημα Πληροφορικής στο σχολείο.

 

Comments

comments

About Αλέξης Χαλκίδης

«Στείλτε ένα σύντομο bio και μια φωτογραφία ανφάς.» Ναι ρε, θα σου τυλίξω τα επιτεύγματά μου σε λαδόκολλα φαστφουντάδικη, τώρα αμέσως… απ’όλα το θες; Το κρέας είναι χοιρινό. Low fat κοτόπουλα και μπούρδες δεν παίζουν, δεν έχουν ποτέ την ίδια γεύση με «αληθινό» σουβλάκι και το ξέρεις. Μισός Έλληνας, μισός Άγγλος είμαι αλλά ξέρω πιο μισό έχει την γεύση. Με εξαίρεση τις σπουδές στην Αγγλία, σαν τα κομμάτια λίπος στο καλαμάκι, τρώω την πατρίδα μου με τα άσχημά της μια ζωή επειδή λατρεύω τα καλά της. Τζατζίκι. Πάντα. What you see is what you get. Χύμα στο κύμα και όποιοι αντέξουν. Αν ψάχνετε καλλωπισμούς της αλήθειας, αν δεν αντέχετε σήμερα την έντονη γεύση της πραγματικότητας, μην με διαβάσετε. Τα ζώδια δεν ισχύουν. Καθόλου. Αν κάνετε ομοιοπαθητική είστε ηλίθιοι. Τελείως. Αν νομίζετε ότι μας ψεκάζουν πηδήξτε από τα ίδια αεροπλάνα. Κρεμμύδι εξαρτάται από το πρόγραμμα της υπόλοιπης ημέρας. Πατάτες, κέτσαπ και μουστάρδες δεν έχουν θέση σε σουβλάκι πίτα. Πολλοί με περνάνε για Σαλονικιό αλλά δεν είμαι. Πολλοί gay μου την πέφτουν αλλά δεν είμαι. Δεν κρίνω κανέναν, δεν έχω καν την ικανότητα να κάνω διακρίσεις λόγω ηλικίας, φύλου, ράτσας ή οτιδήποτε. Απλά προσπαθώ να ξέρω τι είμαι και δεν είμαι από αυτούς που ανέχονται να τρώνε πολλά άμυλα μαζί. Στο περιτύλιγμα η πίτα μου είναι λίγο καμένη πια στην μέση ηλικία αλλά βαστάει καλά. Βίτσιο με οτιδήποτε περιλαμβάνει φύση και αθλητισμό, έτσι σε στυλ «αφού βρέθηκα σε ένα καγιάκ, ας το πάω μέχρι το επόμενο νησί». Μερικοί με περνάνε για τεχνολογομανή επειδή ασχολούμαι από μικρός και συγγράφω για αυτά. Προσπαθώ να σκέφτομαι. Οπότε τυλίξτε με σε όποια κόλλα θέλετε τελικά. Είμαι αθεράπευτα αισιόδοξος ότι αν φάμε μαζί 2-3 φορές θα γνωριστούμε καλύτερα και θα μας αρέσει όλους τελικά. Καλή όρεξη. http://www.alexanderchalkidis.com/blog