Home / TALK TO ME / chit chat / RealRyder… Spinnaροντας την αδρεναλίνη! Με τη Σοφία Θεολόγη.

RealRyder… Spinnaροντας την αδρεναλίνη! Με τη Σοφία Θεολόγη.

10327244_10152418091584801_900861225_n

Οι πιο δυνατές προπονήσεις δεν γίνονται με τα πόδια αλλά με την ψυχή και την καρδιά.

Τα φώτα σβήνουν. Οι οθόνες ανάβουν. Η μουσική δυναμώνει.

Η αδρεναλίνη ξεκινάει το δικό της ξέφρενο παιχνίδι φλερτάροντας με τις αντοχές μας.

Οι παλμοί ακολουθούν και αυτοί.

Το RealRyder ήλθε εδώ να αποθεώσει το σώμα μας και την ψυχή μας.

Οι θερμίδες φεύγουν σαν τρελές την ίδια στιγμή που η ένταση εξαφανίζεται και γίνεται ένα με την ατμόσφαιρα.

Ένα χρόνο πριν, ψάχνοντας να βρω κάτι νέο, τυχαία είδα μια ανακοίνωση για σχετικό event που έγραφε

RealRyder burn fat….by Sofi Theologi”.

Πάτησα “join” και από τότε έχω γίνει μια από τους πιστούς ακόλουθους του.

Η Σοφία Θεολόγη Power Cycling & RealRyder instructor, πιστοποιημένη καθηγήτρια από τους φορείς Studio One, Spinning & RealRyder καθώς και ποδηλάτισσα δρόμου  είναι εδώ για να μας λύσει κάθε απορία για την νέα τάση γυμναστικής, το indoor cycling.

real_ryder-300x250

Tι είναι το RealRyder;

To RealRyder είναι ένα εντελώς νέο είδος ποδηλάτου που ήρθε να αλλάξει το τοπίο στην ποδηλασία εσωτερικού χώρου και να κατακτήσει τους λάτρεις αυτού του τύπου προπόνησης. Είναι το πιο καινοτόμο σύστημα εσωτερικής ποδηλασίας που δίνει τις πιο ρεαλιστικές προσομοιώσεις μιας προπόνησης σε εξωτερικό περιβάλλον. Mπορείτε να “στρίβετε και να γέρνετε”, εξομοιώνοντας την κίνηση του ποδηλάτου δρόμου. Παράλληλα μπορείτε να ‘’κάψετε’’ 600 – 900 θερμίδες σε κάθε τάξη. Το RealRyder, θα προκαλέσει τα χέρια σας, τους κοιλιακούς, τα πόδια και τον κορμό, παρέχοντας παράλληλα μία πλήρη αερόβια προπόνηση. Οι τάξεις απευθύνονται σε αρχαρίους, σκληροπυρηνικούς ποδηλάτες, επαγγελματίες αθλητές ποδηλασίας και γενικότερα σε όσους αναζητούν μία μοναδική και αποτελεσματική εμπειρία ποδηλασίας.

Η προπόνηση RealRyder σε σύγκριση με τα στατικά ποδήλατα indoor cycling.

Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα συστήματα εσωτερικής ποδηλασίας , θα έλεγα πως η προπόνηση με RealRyder είναι πιο λειτουργική. Εκτός φυσικά από τα πόδια, γυμνάζει τους μύες του κορμού όπως και τα χέρια, κάτι που στα υπόλοιπα συστήματα εσωτερικής ποδηλασίας γίνεται σε πολύ μικρότερο βαθμό. Επίσης έχει περισσότερες τεχνικές πράγμα που για τους περισσότερους ασκούμενους είναι αρκετά πιο ενδιαφέρον. Βέβαια για την πλειοψηφία είναι και αρκετά πιο δύσκολη προπόνηση. Αυτό όμως με την βοήθεια των εξειδικευμένων instructors που ρυθμίζουν την δυσκολία του μαθήματος σύμφωνα με το επίπεδο των ασκουμένων ξεπερνιέται πολύ γρήγορα. Ας μην ξεχνάμε πως τα ποδήλατα αυτά είναι παιχνιδιάρικα, κινούνται αριστερά και δεξιά όπως θα έστριβες με ένα κανονικό ποδήλατο και το μάθημα καταλήγει να είναι τόσο διασκεδαστικό όσο και προπονητικό παράλληλα. Κάτι επίσης που ενδιαφέρει πολύ τους ασκούμενους και είναι επίσης ένας λόγος που μπορεί να το προτιμούν, είναι ότι καίνε περισσότερες θερμίδες απ ότι θα καίγανε με άλλο είδος εσωτερικής ποδηλασίας.

Indoor cycling ή εξωτερική ποδηλασία;

Δεν θεωρώ πως πρέπει κάποιος να διαλέξει ανάμεσα στα δύο. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Θα έλεγα πως το ένα συμπληρώνει το άλλο. Είμαι επαγγελματίας indoor cycling instructor και αρκετά χρόνια ποδηλάτισσα δρόμου και έχω συνειδητοποιήσει ότι η μια προπόνηση με βοηθάει στις επιδόσεις μου για την άλλη. Στην εσωτερική ποδηλασία αποκτώ καρδιοαναπνευστική αντοχή καθώς οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε είναι αρκετά υψηλές και στην  ποδηλασία δρόμου αποκτώ πραγματική δύναμη και αντοχή, καθώς όταν αποφασίζεις να ανέβεις ένα βουνό ή μια δύσκολη ανηφόρα δεν υπάρχει επιστροφή…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΣ… και για να γίνει αυτό θα χρησιμοποιήσεις όλες σου τις δυνάμεις. Μυικές και ψυχικές.

Για ποιους είναι;

Το indoor cycling είναι για όλους τους ανθρώπους που θέλουν να δώσουν ώθηση στην φυσική τους κατάσταση. Σημαντικό είναι να μην έχουν σοβαρούς τραυματισμούς, προβλήματα με την καρδιά τους και χρόνιες παθήσεις που θα απαγόρευαν μια προπόνηση που ανεβάζει σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα πολύ υψηλούς παλμούς. Δεν έχει ηλικίες, έχω ασκούμενους πάνω από 60 ετών που βγάζουν προπονήσεις πολύ απαιτητικές. Βέβαια αυτό προϋποθέτει καλή φυσική κατάσταση, που χτίζεται με τον καιρό και με εξελικτικές προπονητικές μεθόδους.

Τι πρέπει να περιμένεις από τις προπονήσεις;

Από το indoor cycling, μπορείς να περιμένεις θριαμβευτικά αποτελέσματα στο σώμα σου και στην ψυχολογία σου. Είναι το μοναδικό μάθημα γυμναστηρίου που μπορείς να κάψεις ίσως και πάνω από 600 θερμίδες μέσα σε 50 λεπτά. Ακόμα και πιο χαλαρή προπόνηση να επιλέξεις να κάνεις κάποια μέρα, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου, βοηθάει στην ρύθμιση των αναπνοών, στην καλή λειτουργία της καρδιάς και για να μην ξεχνάμε κάτι πολύ σημαντικό για τους ασκούμενους: ο συνδυασμός της μουσικής και της έντονης προπόνησης προσφέρει υψηλά επίπεδα ψυχολογικής εκτόνωσης. Έχω παρατηρήσει πως δημιουργούνται υψηλά αισθήματα χαράς και ικανοποίησης όταν ακούγοντας το αγαπημένο τους κομμάτι πρέπει να δώσουν το 100% της απόδοσής τους. Και ξέρετε κάτι; Ναι ! εκείνη τη στιγμή το δίνουν! Με αυτό το αίσθημα φεύγουν, με αυτή την γλυκιά ικανοποίηση για τον εαυτό τους που τα κατάφεραν.

Πόσο συχνά πρέπει να προπονείται κάποιος για να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Το πόσο συχνά πρέπει να προπονείται κάποιος εξαρτάται από τον στόχο που έχει θέσει και ποια είναι τα κίνητρά του. Για παράδειγμα υπάρχουν ασκούμενοι που θέλουν να κάνουν συντήρηση και τους αρκεί να ασκούνται 2 φορές την εβδομάδα. Επίσης υπάρχουν ασκούμενοι που επιθυμούν να κρατάνε μια πολύ καλή φυσική κατάσταση οπότε προπονούνται 3-4 φορές την εβδομάδα και τέλος υπάρχουν κάποιοι άλλοι που απλά δεν θέλουν να χάνουν τελείως επαφή και έρχονται γιατί τους αρέσει η ενέργεια της ομάδας, η μουσική κλπ με αποτέλεσμα να ασκούνται ίσως και μία φορά την εβδομάδα ή στις 10 μέρες. Για μένα θεωρώ πως για έναν μέσο ασκούμενο που θέλει να δώσει κάτι παραπάνω στο σώμα του, το ιδανικό είναι 3 φορές την εβδομάδα σε συνδυασμό με 1-2 ώρες πρόγραμμα ενδυνάμωσης, όπως π.χ Core Concept ή Total body Concept ή Strength Concept ή κάτι ανάλογο.

Τι θα πρέπει να προσέξει κάποιος αφού επιλέξει το indoor cycling;

Θα πρέπει να προσέξει πιθανούς τραυματισμούς ή καταπονήσεις από έλλειψη αντίστασης στο ποδήλατο. Είναι πολύ σημαντικό να ακολουθούμε τις οδηγίες του instructor για μέγιστα αποτελέσματα με ασφάλεια για το σώμα μας.

Ποια είναι τα πιο hot σημεία που στοχεύει η προπόνηση αυτή;

Η προπόνηση αυτή στοχεύει πιο πολύ στα πόδια, στους γλουτούς και λιγότερο στο υπόλοιπο σώμα. Βέβαια με σωστές τεχνικές και σωστή αντίσταση βοηθάει πολύ και στους κοιλιακούς και φυσικά στην διατήρηση σωστού σωματικού βάρους. Στην περίπτωση του RealRyder όπως ήδη ανέφερα και πιο πάνω θα προσθέσω πως γυμνάζει επίσης και κορμό και χέρια.

images

Τι είναι αυτό που ενθαρρύνει τη Σοφία να συνεχίσει;

Είναι αρκετές φορές που πηγαίνοντας σε ένα μάθημα, αφού μπορεί να έχουν προηγηθεί 2-3 ακόμα μαθήματα μέσα στην ημέρα, μπορεί το αίσθημα της κούρασης να είναι τόσο μεγάλο που να νιώθω πως δεν έχω ούτε το ψυχικό ούτε το σωματικό σθένος να βγάλω την προπόνηση και να παρακινήσω και τους υπόλοιπους. Τη στιγμή όμως που ανεβαίνω πάνω στο ποδήλατο, αρχίζοντας τις πρώτες πεταλιές και ξεκινώντας η μουσική, είναι σαν να μου πατάνε ένα μαγικό κουμπί. Ξεχνάω κάθε προσωπικό μου θέμα, ξεπερνάω την κούραση και αρχίζει να με περιλούζει όπως κάθε φορά το πάθος μου γι αυτό που κάνω. Μετά το κομμάτι της παρακίνησης και της μετάδοσης της ενέργειες στους ασκούμενους είναι κάτι που απλά συμβαίνει συνειρμικά – πηγαία – αυτόματα . Στο τέλος του κάθε μαθήματός μου διαπιστώνω ότι το πάθος  μου αυτό κατάφερα να το μεταδώσω και στον κόσμο. Τις περισσότερες φορές τα μαθήματα κλείνουν με χειροκρότημα και σίγουρα όλες τις φορές με μεγάλα χαμόγελα ευγνωμοσύνης για την εμπειρία που τους έκανα να ζήσουν καθώς και ευχαριστίες αλλά και σχόλια εκτίμησης και θαυμασμού. Αγαπώ την δουλειά μου!! Οπότε οι πηγές ενθάρρυνσής  μου είναι αρχικά το πάθος που πηγάζει από μέσα μου και το σημαντικότερο η αμέριστη υποστήριξη και αγάπη του κόσμου.

Λίγα λόγια για σένα.

Είναι πολύ δύσκολο να πω λίγα λόγια για μένα, οποιαδήποτε λακωνική περιγραφή θα αδικούσε το μεγαλείο της αλήθειας μου, και οποιαδήποτε πλατιασμένη περιγραφή θα αδικούσε εμένα, τον χαρακτήρα μου. Είμαι νομίζω ο συνδυασμός του γλυκού και επικοινωνιακού προσώπου που βλέπει ένας ασκούμενος πριν και μετά το μάθημα και του επιβλητικού, πεισματάρικου, παθιασμένου και άκρως πειθαρχημένου ατόμου που βλέπει κανείς κατά την διάρκεια που ζω μια ποδηλατική διαδρομή. Αυτή είμαι σε όλους τους τομείς της ζωής μου. Καλή-κακιά-γλυκιά-σκληρή-παθιασμένη-επιβλητική-επιλεκτικά αφελής και δαιμόνια δημιουργική μαζί. Φήμες λένε: «Η Ήρεμη Δύναμη»

Ένα moto σου.

Το μότο που με χαρακτηρίζει και είναι κάτι που βγαίνει από την ψυχή μου και το λέω στα μαθήματά μου και στους ασκούμενούς μου είναι : « Οι πιο δυνατές προπονήσεις δεν γίνονται με τα πόδια…ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ – ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ…».

Πού μπορεί να σε βρει κάποιος;

Ο κόσμος μπορεί να με βρει στην σελίδα μου στο facebook SofiTheologiRealCycling, όπου εκεί θα βρει διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνω ανά διαστήματα. Γι αυτούς που θέλουν να ζήσουν πλάι μου μια ποδηλατική περιπέτεια υψηλών καύσεων μπορούν να με βρουν στα εξής γυμναστήρια: Fitnessstar, Palestra, Pagratio, Planet Ψυχικού, Dixons Place, L.A Fitness.

Comments

comments

About Άννα Μουσογιάννη

Μότο μου: Αμαρτία είναι να μην ονειρεύεσαι, να μην ερωτεύεσαι, να μην γελάς, να μην κάνεις τρέλες…να μην είσαι ο εαυτός σου!! Λατρεύω το διάβασμα, τη μουσική, τη γυμναστική, τις προκλήσεις και τους ανθρώπους που με κάνουν να χαμογελώ! Μου αρέσει να μαθαίνω, να ανακαλύπτω και να εξελίσσομαι. Γι αυτό οι σπουδές και τα σεμινάρια για μένα δεν τελειώνουν ποτέ. So, I keep walking! Πώς θα με χαρακτήριζα; Συναισθηματική ρεαλίστρια! Όταν αυτά τα δύο μαλώνουν –κάτι που συμβαίνει συχνά- εγώ γράφω!

%d bloggers like this: